شما می توانید از طریق تحقیق، نظرسنجی و مصاحبه شخصیت خریدار ایجاد کنید و همه اینها با ترکیبی از مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه و کسانی که خارج از پایگاه داده مخاطبین شما هستند و ممکن است با مخاطبان هدف شما هماهنگ باشند، به ثمر برسد. هنگام ایجاد شخصیت، چند روش مفید و کاربردی برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز شما برای توسعه شخصیت وجود دارد؛ شما می توانید از طریق پایگاه داده مخاطبین خود روندهای مربوط به نحوه یافتن و مصرف مشتریان خاص که محتوای شما را کشف میکنند، بررسی کنید. هنگام ایجاد فرمهایی برای استفاده در وبسایت خود، از فرم هایی استفاده کنید که اطلاعات مهم شخصیتی آنها را به تصویر میکشد. بیشتر بخوانید: http://codeinow.ir/blog/How-to-create-a-buyer-persona