پروژه New Coke (بررسي شكست پروژه توسعه محصول شركت كوكاكولا در سال ١٩٨٥) رادیو گوش شنوا به بررسی مسائل و چالش های حوزه های مدیریت، صنایع، مارکتینگ و برندینگ با دیدگاه جدید و کاربردی می پردازد. در برنامه مدیریت پرو یا پرومکس به بررسی نکات مختلف مدیریت از دیدگاه متفاوت می پردازیم. در این برنامه موارد زیر را بیان خواهیم کرد: معرفی رادیو گوش شنوا و برنامه مديريت پرو يا پرومكس بررسی پروژه New Coke شرکت کوکاکولا در سال 1985 بررسی دلایل شکست این پروژه هنگام توسعه یا تولید محصول جدید به
کوکاکولا,توسعه محصول,آکادمی برسام,رادیو گوش شنوا,New Coke