برنامهریزی و اجرای فعالیتهای بازاریابی – از چیدن استراتژی گرفته تا ساختن و مدیریت کمپینها – بر اساس دادهها و اطلاعات موثق! این دادهها، اطلاعاتی درباره مخاطبان و بازار هدفاند که برای پیشبینی نیازها، خواستهها و نحوه رفتار مشتریان به دست میآورید؛ اطلاعاتی مثل سن، جنسیت، شغل، موقعیت مکانی، علایق شخصی مشتریان و الگوهای رفتاری آنها. ایجاد کمپینهای مرتبط و شخصیسازی شده که برای گروهی از مخاطبان خاص جذاباند. به زبان سادهتر، تصمیمگیری آگاهانه برای جذب کسی که احتمالاً مشتری است.