این دوره ضبط شده راهی را برای هنرمندان فراهم می کند تا با استفاده از برنامه ها و روش های استاندارد صنعت، شهودی را برای استفاده از ابزارهای ریاضی در کار خود بیاموزند و توسعه دهند. این دوره نه تنها راههای استفاده از ریاضیات در هودینی را نشان میدهد، بلکه بر توسعه ذهنیتی برای حل مسائل جدید با استفاده از ریاضیات تمرکز میکند. دانشآموزان همچنین نکات و ترفندهای مرتبط با ریاضی را برای بهینهسازی پروژههای از پیش رندر شده یا بلادرنگ خود یاد خواهند گرفت. دانشآموزان این کلاس را با درک اساسی از روشهای مختلف استفاده از ابزارهای ریاضیات برای موشن گرافیک، ساختمان سایهبان و برنامهنویسی گیمپلی ترک خواهند کرد. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که برخی از تنظیمات موجود خود را با استفاده از ریاضیات بهینه کنند. جلسه 1 : درک توابع و سیستم اعداد در این جلسه، ما یک پایه محکم برای سیستم اعداد و توابع ریاضی ایجاد خواهیم کرد. با کمک مثال های واقعی کار، ما سر خود را پیرامون موضوعاتی مانند اعداد مختلط، مختصات دکارتی و قطبی، نگاشت توابع ریاضی در ابعاد مختلف و درون یابی با موارد استفاده از آنها در موشن گرافیک و ساختمان سایه بان قرار می دهیم. و... آدرس سایت:www.CGTools.ir آدرس مطلب:B2n.ir/p83999 آدرس کانال ما در ایتا:@CGTools_ir آدرس کانال ما در روبیکا :@CGTools آدرس کانال ما در تلگرام :@CG_Tools_ir
آموزش,نرم افزار,هودینی,آموزش,آموزش,آموزش ,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش ,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,راههای استفاده از ریاضیات,راههای استفاده از ریاضی