او برخلاف دیگر رسانهدارهای امروز فضای مجازی که زندگی روزمرهی بیآرمان را تبلیغ میکنند، از یک آرمان صحبت میکند و اتفاقا مخاطب از او استقبال میکند. او دست روی یکی از اصول مشترک تمام ادیان ابراهیمی یعنی «معاد» گذاشت و توانست با هنرمندی هم به این بحث بپردازد و هم ضریب توجه بدنهی مردمی به این مسأله را با تولید یک برنامهی دغدغهمند دینی، از یک شبکهی کم مخاطب، بالا ببرد. حالا او با همین بیان طنزگونه و دقیق و بدون ترس از دست دادن مخاطب از آرمانیترین مسالهی امروز صحبت میکند و اتفاقا برخلاف بسیاری از دیگر افرادی که در این حوزه فعالاند، مردم صحبتش را میفهمند و میپذیرند، تا جایی که شبکههای رسانهای بیگانه با تمام توان سعی میکنند او و حرفهایش را تخطئه کنند. این اتفاق برایم موید همین جمله بود که: «خدا، گرانبهاترین سرمایهای است که در این دنیا پیدا میشود، کافی است این سرمایه را به فطرت انسانها معرفی کرد.»