مداپکس 7. پالادیوم ، سانا یا جای دیگه!

استفاده از دانش و تجربه دیگران قبل از شروع هر کاری، میزان ضرر ناشی از ریسک رو پایین تر میاره. مداپکس اين تجربه هارو به تصوير ميكشه و دراين راه سراغ بهترین های کسب و کار مد رفته.مهمان اين هفته برنامه آقاي سهراب رحيمي فارغ التحصيل طراحي پارچه ولباس و MBA فشن هستن كه سوابق زيادي در حوزه مديريت توليد و اجرا دارن. سهراب رحیمی در پارت اول مصاحبه خود با مداپکس درباره لزوم مارکتنیگ،انتخاب استراتژی قیمت گذاری و عوامل موثر بر اونها اشاره داره. با هم صحبتهاي ايشون رو ميبينم و ميشنويم.
تولیدمحتوا , بازاریابی , مزون , مدولباس , مداپکس

ویدیوهای مشابه